Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Sanchís-Pedregosa, Carlos;Leal-Millán, Antonio;Moreno-moreno, Antonio M.:
Digitalization beyond technology: Proposing an explanatory and predictive model for digital culture in organizations. Journal of Innovation & Knowledge. 2023. Vol: 8. Núm: 100409. Pág. 1-14. https://doi.org/10.1016/j.jik.2023.100409.
Leal-Millán, Antonio;Guadix-Martín, José;Criado-Garcia-Legaz, Fernando:
From networking orientation to green image: A sequential journey through relationship learning capability and green supply chain management practices.. Technological Forecasting and Social Change. 2023. Vol: 192. Núm: 122569. 10.1016/j.techfore.2023.122569.
Leal-Millán, Antonio;Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Vázquez-Sánchez, Adolfo Enrique:
Does the isomorphic implementation of the tqm philosophy effectively lead to the simultaneous attainment of legitimacy and efficiency targets?. Journal of Management & Organization. 2022. Vol: 28. Núm: 6. 10.1017/jmo.2019.79.
Ganga-contreras, Francisco ;Chavarría, Carlos;Albort, Gema;Leal-Millán, Antonio:
DESEMPEÑO INVESTIGADOR DE LAS UNIVERSIDADES IBEROAMERICANAS: UN ANÁLISIS EMPÍRICO A PARTIR DE LA TEORÍA DE LA AGENCIA. Interciencia. 2020. Vol: 45. Núm: 4. Pág. 192-200.
Barrios-ipezan, Fernando;Calvo-Mora Schmidt, Arturo;Martin-Velicia, Felix Antonio;Criado-Garcia-Legaz, Fernando;Leal-Millán, Antonio:
Patient Satisfaction in the Peruvian Health Services: Validation and Application of the HEALTHQUAL Scale. International Journal of Environmental Research and Public Health. 2020. Vol: 17. Núm: 14. https://doi.org/10.3390/ijerph17145111.
Carmona-márquez, Francisco J.;Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Leal-Millán, Antonio;Vázquez-Sánchez, Adolfo Enrique:
Does the isomorphic implementation of the tqm philosophy effectively lead to the simultaneous attainment of legitimacy and efficiency targets?. Journal of Management & Organization. 2019. Vol: December 2019. Pág. 1-24. https://doi.org/10.1017/jmo.2019.79.
Albort, Gema;Leal-Millán, Antonio;Cepeda-Carrion, Gabriel;Henseler, Jörg:
Developing green innovation performance by fostering of organizational knowledge and coopetitive relations. Review of Managerial Science. 2018. Vol: 12. Núm: 2. Pág. 499-517. https://doi.org/10.1007/s11846-017-0270-z.
Cepeda, Ignacio;Martelo-Landroguez, Silvia;Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Leal-Millán, Antonio:
Critical Processes of Knowledge Management: An Approach toward the Creation of Customer Value. European Research on Management and Business Economics. 2017. Vol: 23. Núm: 1. Pág. 1-7. http://dx.doi.org/10.1016/j.iedeen.2016.03.001.
Albort, Gema;HENSELER, JORG;Leal-Millán, Antonio;Cepeda-Carrion, Gabriel:
Mapping the Field: A Bibliometric Analysis of Green Innovation. Sustainability. 2017. Vol: 9. Núm: 6. 10.3390/su9061011.
Leal-Millán, Antonio;Ariza-Montes, Jose Antonio;Albort, Gema:
El binomio innovación-creatividad en las organizaciones del siglo XXI. Un análisis de sus antecedentes. Creatividad y Sociedad. 2016. Vol: 26. Núm: Diciembre. Pág. 95-116.
Cepeda, Ignacio;Leal-Millán, Antonio;Martelo-Landroguez, Silvia;Leal-Rodríguez, Antonio Luis:
Absorptive Capacity and Value in the Banking Industry: A Multiple Mediation Model. Journal of Business Research. 2016. Vol: 69. Núm: 5. Pág. 1644-1650. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.10.032.
Albort, Gema;Leal-Millán, Antonio;Cepeda-Carrion, Gabriel:
The antecedents of green innovation performance: A model of learning and capabilities. Journal of Business Research. 2016. Vol: 69. Núm: 11. Pág. 4912-4917. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.04.052.
Ariza-Montes, Jose Antonio;Muñiz-Rodríguez, Noel M.;Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Leal-Millán, Antonio:
Workplace Bullying Among Teachers: An Analysis from the Job Demands-Resources (JD-R) Model Perspective. Journal of Occupational and Environmental Medicine. 2016. Vol: 58. Núm: 8. Pág. 818-827.
Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Leal-Millán, Antonio;Ariza-Montes, Jose Antonio:
El papel de la innovación verde en el equilibrio rentabilidad¿sostenibilidad. Revista de Fomento Social. 2016. Vol: 71. Núm: 1. Pág. 177-182.
Leal-Millán, Antonio;Roldán, José L.;Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Ortega-Gutierrez, Jaime:
IT and relationship learning in networks as drivers of green innovation and customer capital: Evidence from the automobile sector. Journal of Knowledge Management. 2016. Vol: 20. Núm: 3. Pág. 444-464. http://dx.doi.org/10.1108/JKM-05-2015-0203.
Carmona-márquez, Francisco J.;Leal-Millán, Antonio;Vázquez-Sánchez, Adolfo Enrique;Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Eld, Stephen :
TQM and Business Performance. Do all the TQM Critical Success Factors have the same relevance? An empirical study on Spanish firms. International Journal of Quality & Reliability Management. 2016. Vol: 33. Núm: 3. Pág. 361-379. 10.1108/IJQRM-04-2014-0050.
Ganga-contreras, Francisco A.;Ramos-Hidalgo, Encarnacion;Leal-Millán, Antonio;Valdivieso-fernandez, Patricio:
Agency Theory (AT): Theoretical Assumptions Applicable to University Management. Revista Innovar: Revista de Ciencias Administrativas y Sociales. 2015. Vol: 25. Núm: 57. Pág. 11-26. 10.15446/innovar.v25n57.50324.
Leal-Millán, Antonio:
Linking unlearning with service quality through learning processes in the Spanish banking industry. Journal of Business Research. 2015. Vol: 68. Núm: 7. Pág. 1450-1458. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2014.11.032.
Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Eldridge, Stephen;Roldán, José L.;Leal-Millán, Antonio;Ortega-Gutierrez, Jaime:
Organizational unlearning, innovation outcomes, and performance: The moderating effect of firm size. Journal of Business Research. 2015. Vol: 68. Núm: 4. Pág. 803-809. doi:10.1016/j.jbusres.2014.11.032.
Ganga, Francisco;Ramos-Hidalgo, Encarnacion;Leal-Millán, Antonio:
Administración estratégica: Aplicación del cuadro de mando integral (CMI) a una organización no gubernamental. Revista de Ciencias Sociales. 2015. Vol: 21. Núm: 1. Pág. 136-159.
Ariza-Montes, Jose Antonio;Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Leal-Millán, Antonio:
A Comparative Study of Workplace Bullying Among Public and Private Employees in Europe. Journal of Occupational and Environmental Medicine. 2015. Vol: 57. Núm: 6. Pág. 695-700. 10.1097/JOM.0000000000000437.
Ariza-Montes, Jose Antonio;Muñiz-Rodríguez, Noel M.;Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Leal-Millán, Antonio:
Workplace Bullying among Managers: A Multifactorial perspective and understanding. International Journal of Environmental Research and Public Health. 2014. Pág. 2657-2682.
Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Roldán, José L.;Ariza-Montes, Jose Antonio;Leal-Millán, Antonio:
From potential absorptive capacity to innovation outcomes in project teams: The conditional mediating role of the realized absorptive capacity in a re. International Journal of Project Management. 2014. Vol: 32. Núm: 6. Pág. 894-907. 10.1016/j.ijproman.2014.01.005.
Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Ariza, José A.;Roldán, José L.;Leal-Millán, Antonio:
Absorptive capacity, innovation and cultural barriers: A conditional mediation model. Journal of Business Research. 2014. Vol: 67. Núm: 5. Pág. 763-768. DOI:http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2013.11.041.
Ariza-Montes, Jose Antonio;Leal-Millán, Antonio;Leal-Rodríguez, Antonio Luis:
La reestructuración de plantillas al amparo de la reforma laboral-2012: consecuencias sobre la cultura organizacional. Revista Derecho Social y Empresa. 2014. Vol: 0. Pág. 81-104.
Real-Fernández, Juan Carlos;Roldan-Salgueiro, Jose Luis;Leal-Millán, Antonio:
From Entrepreneurial Orientation and Learning Orientation to Business Performance: Analysing the Mediating Role of Organizational Learning and the Mod. British Journal of Management. 2014. Vol: 25. Núm: 2. Pág. 186-208. 10.1111/j.1467-8551.2012.00848.x.
Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Ariza-Montes, Jose Antonio;Leal-Millán, Antonio:
Absorptive capacity, innovation and cultural barriers: A conditional mediation model. Journal of Business Research. 2014. Pág. 763-768. http://dx.doi.org/10.1016/j.jbusres.2013.11.041.
Roldán, José L.;Leal-Millán, Antonio;Ortega-Gutierrez, Jaime:
Knowledge management strategy, relational learning and the effectiveness of innovation outcomes: A study in Spanish hospital.. The Service Industries Journal. 2013. Vol: 33. Núm: 13-14. Pág. 1294-1311. 10.1080/02642069.2013.815735.
Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Roldán, José L.;Leal-Millán, Antonio;Ortega-Gutierrez, Jaime:
Knowledge management, relational learning, and the effectiveness of innovation outcomes. The Service Industries Journal. 2013. Vol: 33. Núm: 13-14. Pág. 1294-1311.
Cepeda-Carrion, Gabriel;Cegarra-Navarro, Juan Gabriel;Leal-Millán, Antonio:
Finding the Hospital in the home units' innovativeness. Management Decision. 2012. Vol: 50. Núm: 9. Pág. 1596-1667.
Roldán, José L.;Leal-Rodríguez, Antonio Luis;Leal-Millán, Antonio:
The influence of organisational culture on the Total Quality Management programme performance. Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa. 2012. Vol: 18. Núm: 3. Pág. 183-189. http://dx.doi.org/10.1016/j.iedee.2012.05.005.
Wensley-,Anthony K.P.;Cegarra-Navarro, Juan Gabriel;Cepeda-Carrion, Gabriel;Leal-Millán, Antonio:
HUMAN RESOURCES PRACTICES AND THE IMPROVEMENT OF CUSTOMER RELATIONS: THE IMPORTANCE OF TIME?. International Journal of Manpower. 2011. Vol: 32. Núm: 1. Pág. 151-168.
Leal-Millán, Antonio:
How the entrepreneurial actions transform the customer capital through time?. Exploring and exploiting knowledge in an open-mindedness context. International Journal of Manpower. 2011. Vol: 32. Núm: 1. Pág. 151-168.
Hernández-Mogollón, Ricardo;Cepeda-Carrion, Gabriel;Cegarra-Navarro, Juan Gabriel;Leal-Millán, Antonio:
THE ROLE OF CULTURAL BARRIERS IN THE RELATIONSHIP BETWEEN OPEN-MINDEDNESS AND ORGANIZATIONAL INNOVATION. Journal of Organizational Change Management. 2010. Vol: 23. Núm: 4. Pág. 360-376.
Wensley-,Anthony K.P.;Leal-Millán, Antonio;Cepeda-Carrion, Gabriel;Cegarra-Navarro, Juan Gabriel:
ORGANIZATIONAL UNLEARNING CONTEXT FOSTERING LEARNING FOR CUSTOMER CAPITAL THROUGH TIME: LESSONS FROM SMES IN THE TELECOMMUNICATIONS INDUSTRY. Fundación de las Cajas de Ahorros Confederadas. Documentos de Trabajo. 2010. Núm: 523. Pág. 1-27.
Miró-Arias,Conrado;Leal-Millán, Antonio;Cepeda-Carrion, Gabriel;Miró-Arias,Asunción:
CLIMA DE CONFIANZA, APRENDIZAJE E INNOVACIÓN: UNA METÁFORA BIOMIMÉTICA. Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa. 2010. Vol: 19. Núm: 4. Pág. 21-36.
Real-Fernández, Juan Carlos;Leal-Millán, Antonio;Roldán, José L.:
Information technology as a determinant of organizational learning and technological distinctive competencies. Industrial Marketing Management. 2006. Vol: 35. Núm: 4. Pág. 505-521. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2005.05.004.
Real-Fernández, Juan Carlos;Leal-Millán, Antonio;Roldán, José L.:
Aprendizaje organizativo y tecnologías de la información: influencia en el desarrollo de competencias distintivas tecnológicas y resultados empresaria. Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa. 2006. Vol: 15. Núm: 4. Pág. 9-32.
Leal-Millán, Antonio:
APRENDIZAJE ORGANIZATIVO Y TECNOLOGÍAS DE LA INFORMACIÓN: INFLUENCIA EN EL DESARROLLO DE COMPETENCIAS DISTINTIVAS TECNOLÓGICAS Y RESULTADOS EMPRESARIA. Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa. 2006. Vol: 15. Núm: 4. Pág. 9-32.
Leal-Millán, Antonio;Roldan-Salgueiro, Jose Luis:
LA PROBLEMÁTICA EN LA MEDICIÓN DEL APRENDIZAJE ORGANIZATIVO: UNA REVISIÓN. Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa. 2006. Vol: 12. Núm: 1. Pág. 153-166.
Real-Fernández, Juan Carlos;Leal-Millán, Antonio;Roldán, José L.:
Determinants of organisational learning in the generation of technological distinctive competencies. International Journal of Technology Management. 2006. Vol: 35. Núm: 1/2/3/4. Pág. 284-307. https://doi.org/10.1504/IJTM.2006.009239.
Calvo-Mora-Schmidt, Arturo;Leal-Millán, Antonio;Roldan-Salgueiro, Jose Luis:
USING ENABLERS OF THE EFQM MODEL TO MANAGE INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION. Quality Assurance in Education. 2006. Vol: 14. Núm: 2. Pág. 99-122.
Leal-Millán, Antonio;Roldan-Salgueiro, Jose Luis:
INFORMATION TECHNOLOGY AS A DETERMINANT OF ORGANIZATIONAL LEARNING AND TECHNOLOGICAL DISTINCTIVE COMPETENCIES. Industrial Marketing Management. 2006. Vol: 35. Núm: 4. Pág. 505-521.
Real-Fernández, Juan Carlos;Leal-Millán, Antonio;Roldán, José L.:
La problemática en la medición del aprendizaje organizativo: una revisión. Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa. 2006. Vol: 12. Núm: 1. Pág. 153-166.
Leal-Millán, Antonio;Roldan-Salgueiro, Jose Luis:
DETERMINANTS OF ORGANISATIONAL LEARNING IN THE GENERATION OF TECHNOLOGICAL DISTINCTIVE COMPETENCIES. International Journal of Technology Management. 2006. Vol: 35. Núm: 1-4. Pág. 284-307.
Calvo-Mora-Schmidt, Arturo;Leal-Millán, Antonio;Roldan-Salgueiro, Jose Luis:
RELATIONSHIPS BETWEEN THE EFQM MODEL CRITERIA: A STUDY IN SPANISH UNIVERSITIES. Total Quality Management & Business Excellence. 2005. Vol: 16. Núm: 6. Pág. 741-770.
Cepeda-Carrion, Gabriel;Galan-Gonzalez, Jose Luis;Leal-Millán, Antonio:
IDENTIFYING A KEY KNOWLEDGE AREA IN THE PROFESSIONAL SERVICES: A CASE STUDY. Journal of Knowledge Management. 2004. Vol: 8. Núm: 6. Pág. 131-150.
Roldan-Salgueiro, Jose Luis;Ruiz-Moreno, Carolina;Casillas-Bueno, Jose Carlos;Rio-Sanchez, Angel Del;Coca-Perez, Agustin;Leal-Millán, Antonio:
PLANIFICACIÓN DEL DESARROLLO SOSTENIBLE: LA INTEGRACIÓN DEL PROBLEMA MEDIAMBIENTAL EN LA ACTIVIDAD SOCIOECONÓMICA DE LA SIERRA NORTE DE SEVILLA. Revista PH. 2002. Vol: 10. Núm: 39. Pág. 208-213.
Leal-Millán, Antonio;Roldan-Salgueiro, Jose Luis:
BENCHMARKING AND KNOWLEDGE MANAGEMENT: A EUROPEAN APPROACH. OR Insight. 2001. Vol: 14. Núm: 4. Pág. 11-22.
Carmona-Lavado, Antonio;Leal-Millán, Antonio:
LA TEORÍA DE LOS DOS FACTORES EN LA SATISFACCIÓN DEL CLIENTE. Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa. 1998. Vol: 4. Núm: 1. Pág. 53-80.
Leal-Millán, Antonio;Diez-De Castro, Emilio Pablo;Ramos-Hidalgo, Encarnacion;Rodriguez-Felix, Lucia;Calvo-Mora Schmidt, Arturo;Real-Fernández, Juan Carlos:
La aplicación de paneles de clientes a la obtención de mapas estratégicos de actuación en calidad: Una experiencia en la Facultad de Ciencias Económic. Revista de Enseñanza Universitaria. 1998. Núm: Nº EXTRAOR. Pág. 193-206.
Leal-Millán, Antonio:
GESTION DE CALIDAD TOTAL EN EMPRESAS ESPAÑOLAS: UN ANALISIS CULTURAL Y DE RENDIMIENTO. Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa. 1997. Vol: 6. Núm: 1. Pág. 37-56.
Leal-Millán, Antonio;Galan-Gonzalez, Jose Luis;Rodriguez-Felix, Lucia:
LA IMPORTANCIA DE LOS RECURSOS HUMANOS EN LAS EVALUACIONES DE LA GESTIÓN DE LA CALIDAD TOTAL: LAS DIRECTRICES DEL MODELO EUROPEO DE LA EFQM. Alta Dirección. 1997. Vol: 32. Núm: 194. Pág. 47-55.
Diez-De Castro, Emilio Pablo;Leal-Millán, Antonio;Rodriguez-Felix, Lucia:
LA PARTICIPACIÓN (DIRECTA VERSUS INDIRECTA) EN EL CAMBIO CULTURAL Y SU EFECTO SOBRE LAS ACTITUDES Y LA MOTIVACIÓN. ESIC Market. 1996. Núm: 91. Pág. 87-102.
Leal-Millán, Antonio;Vazquez-Sanchez, Adolfo Enrique:
GESTIÓN DE CALIDAD TOTAL Y ACTIVIDADES DE I+D EN EMPRESAS ESPAÑOLAS. Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa. 1995. Vol: 4. Núm: 2. Pág. 101-108.
Leal-Millán, Antonio;Vecino-Gravel, Julio:
Cultura de Calidad Total y Comunicación Interna. Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa. 1992. Vol: 1. Núm: 3. Pág. 143-151.
Leal-Millán, Antonio;Rodriguez-Felix, Lucia;Galan-Gonzalez, Jose Luis;Martin-Jimenez, Francisca De Asis:
EL PERFIL CULTURAL DE LAS GRANDES EMPRESAS EN EL ENTORNO ECONOMICO ANDALUZ: ESTADO PRESENTE Y TENDENCIAS DE FUTURO. Revista de Estudios Andaluces. 1990. Núm: 14. Pág. 13-40.
Diez-De Castro, Emilio Pablo;Leal-Millán, Antonio;Martin-Jimenez, Francisca De Asis:
LA ENSEÑANZA DE ADMINISTRACIÓN DE EMPRESAS. Revista de Economía y Empresa. 1989. Pág. 24-35.
Diez-De Castro, Emilio Pablo;Leal-Millán, Antonio;Salgueiro-,Rafael:
BARRERAS DE ENTRADA EN SECTORES INDUSTRIALES. Revista de Economía y Empresa. 1989. Pág. 191-204.