García-jiménez, Jesús;Lucas Oliva, Inés;Rodriguez-Santero, Javier;Torres-Gordillo, Juan Jesús:
Management Discourse Analysis of High-and Low-Efficacy Schools: A Comparative Study of Factors Influencing School Performance. Education Sciences. 2023. Vol: 13. Núm: 7. Pág. 1-14. 10.3390/educsci13070723.
Lucas Oliva, Inés;García-jiménez, Jesús;Torres-Gordillo, Juan Jesús:
El método ECO y los nuevos entornos de aprendizaje: valoración de herramientas y estrategias metodológicas para la enseñanza de la Lengua Española. Revista Conrado. 2022. Vol: 18. Núm: 87. Pág. 322-330.
García-jiménez, Jesús;Torres-Gordillo, Juan Jesús;Rodriguez-Santero, Javier:
Factors Associated with School Effectiveness: Detection of High- and Low-Efficiency Schools through Hierarchical Linear Models. Education Sciences. 2022. Vol: 12. Núm: 1. https://doi.org/10.3390/educsci12010059.
Lucas Oliva, Inés;García-jiménez, Jesús;Torres-Gordillo, Juan Jesús;Rodriguez-Santero, Javier:
Equity and parity in Primary Education: a study using hierarchical linear models on performance in Language and Mathematics. Sustainability. 2022. Vol: 14. Núm: 19. https://doi.org/10.3390/su141912404.
Lucas-Oliva, Inés;García-jiménez, Jesús;Torres-Gordillo, Juan Jesús:
Teaching competencies of pre-service Spanish Language teachers through the ECO method. International Journal of Innovation, Creativity and Change. 2021. Vol: 15. Núm: 7. Pág. 516-535. https://doi.org/10.53333/IJICC2013/15746.
Torres-Gordillo, Juan Jesús;García-jiménez, Jesús;Herrero-Vázquez, Eduardo Alejandro:
Contributions of technology to cooperative work for university innovation with Design Thinking [Aportaciones de la tecnología al trabajo cooperativo . Pixel-Bit: Revista de Medios y Educación. 2020. Núm: 59. Pág. 27-64. http://dx.doi.org/10.12795/pixelbit.74554.
Melero-Aguilar, Noelia;Torres-Gordillo, Juan Jesús;García-jiménez, Jesús:
Retos del profesorado universitario en el proceso de enseñanza-aprendizaje: aportaciones del método ECO (Explorar, Crear y Ofrecer). Formación Universitaria. 2020. Vol: 13. Núm: 3. Pág. 157-168. http://dx.doi.org/10.4067/S0718-50062020000300157 .