Rodriguez-Rad, Carlos Javier;Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena:
The relevance of participation behavior, organizational commitment, and attitudinal loyalty to the management of professional associations. Journal of Business Research. 2023. Vol: 154.
Rodriguez-Rad, Carlos Javier;María-Ángeles Revilla-Camacho;Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena:
Exploring the Intention to Adopt Sustainable Mobility Modes of Transport among Young University Students. International Journal of Environmental Research and Public Health. 2023. Vol: 20. Núm: 4. 10.3390/IJERPH20043196.
María-Ángeles Revilla-Camacho;Rodriguez-Rad, Carlos Javier;Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena;Palacios-Florencio, Beatriz:
Analysis of the influence of reputation, identity and image on the country brand. Academia. Revista Latinoamericana de Administración. 2022. https://doi.org/10.1108/ARLA-07-2021-0132.
Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena;Rodriguez-Rad, Carlos Javier;Revilla-camacho, María-ángeles:
Relevance of Social, Economic, and Environmental Impacts on Residents¿ Satisfaction with the Public Administration of Tourism. . Sustainability. 2019. Vol: 11. Núm: 22. Pág. 1-15. 10.3390/su11226380.
Barroso-Castro, Carmen;Martin-Armario, Enrique;Sanchez Del Río-Vázquez, Mª Elena:
CONSEQUENCES OF MARKET ORIENTATION FOR CUSTOMERS AND EMPLOYEES. European Journal Of Marketing. 2005. Vol: 39. Núm: 5/6. Pág. 646-675.
Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena:
¿POR QUÉ ORIENTARSE AL MERCADO (I). Harvard - Deusto Marketing y Ventas. 2003. Núm: 176. Pág. 30-32.
Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena:
¿POR QUÉ ORIENTARSE AL MERCADO (II)?. Harvard - Deusto Marketing y Ventas. 2003. Núm: 177. Pág. 38-42.
Barroso-Castro, Carmen;Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena:
INFLUENCIA DE LA ORIENTACIÓN AL MERCADO SOBRE LA ACTITUD Y COMPORTAMIENTO DEL EMPLEADO EN UNA EMPRESA DE SERVICIOS. Revista Española de Investigación de Marketing. 2002. Pág. 7-32.
Sanchez Del Río-Vázquez, Mª Elena:
RECEPTIVIDAD DEL CONSUMIDOR POTENCIAL ANTE UNA INNOVACIÓN: LA TARJETA MONEDERO O MONEDERO ELECTRÓNICO. ESIC Market. 2001. Núm: 108. Pág. 149-172.
Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena:
EL MARKETING SOCIAL Y LAS EMPRESAS CON ÁNIMO DE LUCRO (II). Harvard - Deusto Marketing y Ventas. 2000. Pág. 26-32.
Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena:
EL MARKETING SOCIAL Y LAS EMPRESAS CON ÁNIMO DE LUCRO (I). Harvard - Deusto Marketing y Ventas. 2000. Pág. 60-64.
Sanchez Del Río-Vázquez, Mª Elena:
UNA BÚSQUEDA DE FIDELIDAD. CUADERNOS DE GESTIÓN PARA EL PROFESIONAL DE ATENCIÓN PRIMARIA. 2000. Vol: 6. Núm: 2. Pág. 88-97.
Sanchez Del Río-Vázquez, Mª Elena;Ramos-Hidalgo, Encarnacion:
LA PARTICIPACIÓN DE LOS ALUMNOS EN LA MEJORA DEL SERVICIO DOCENTE. Revista de Enseñanza Universitaria. 1999. Núm: 14-15. Pág. 31-43.
Cossio-Silva, Francisco Jose;Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena;Vega-Vázquez, Manuela:
EL VENDING ANTE UN NUEVO ENTORNO. Revista do Instituto Superior Politécnico Portucalense. 1998. Pág. 461-470.
Carmona-Ruiz, Rafael;García-Borja,Rosario;Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena:
LA POLÍTICA FINANCIERA EN LAS CORPORACIONES LOCALES. Auditoría Pública. 1996. Pág. 66-69.
Cossio-Silva, Francisco Jose;Sanchez Del Río-Vázquez, María-Elena:
EL MARKETING EN LOS NUEVOS PLANES DE ESTUDIO DE LAS ESCUELAS UNIVERSITARIAS DE EMPRESARIALES. Investigaciones Europeas de Dirección y Economía de la Empresa. 1996. Vol: 2. Núm: 1. Pág. 139-160.