Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Muñoz- Expósito, Miriam;Castellanos-Verdugo, Mario;Sancho-Mejías, María:
Metric proposal for customer engagement in Facebook. Journal of Research in Interactive Marketing. 2014. Vol: 8. Núm: 4. Pág. 327-344. 10.1108/JRIM-05-2014-0028.
Casanueva-Rocha, Cristobal;Gallego-Agueda, María De Los Ángeles;Castro-Abancéns, Ignacio;Sancho-Mejías, María:
Airline Alliances: Mobilizing Network Resources. Tourism Management. 2014. Vol: 44. Núm: 1. Pág. 88-98. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2014.02.011.
Casanueva-Rocha, Cristobal;Gallego-Agueda, María De Los Ángeles;Sancho-Mejías, María:
Network resources and social capital in airline alliance portfolios. Tourism Management. 2013. Vol: 36. Pág. 441-453. http://dx.doi.org/10.1016/j.tourman.2012.09.014.
Olmedo-Fernández, Elena;Valderas-Jaramillo, Juan Manuel;Sancho-Mejías, María;Mateos, Ruth:
Implicaciones de la No Linealidad en Marketing. Investigacion y Marketing. 2006. Núm: 90. Pág. 70-74.
Olmedo-Fernández, Elena;Mateos-,Ruth;Sancho-Mejías, María;Valderas-Jaramillo, Juan Manuel:
FROM LINEARITY TO COMPLEXITY: TOWARDS A NEW ECONOMICS. Complexity International. 2004. Vol: 10. Pág. 0-0.
Martin-Ruiz, David;Nogales-castilla, Evaristo;Sancho-Mejías, María:
La publicidad en internet. Un estudio comparativo entre España y Portugal. Revista do Instituto Superior Politécnico Portucalense. 1998. Vol: 2. Pág. 335-344.