Orgaz Agüera, Francisco;Castellanos-Verdugo, Mario;Acosta-guzmán, Jose Alberto;Mar Cobeña;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles:
The Mediating Effects of Community Support For Sustainable Tourism, Community Attachment, Involvement, and Environmental Attitudes. Journal of Hospitality & Tourism Research. 2021. https://doi.org/10.1177/1096348020980126.
Vega-Vázquez, Manuela;Rodríguez-Serrano, M. Ángeles;Castellanos-Verdugo, Mario;Rodríguez-Serrano, M. Ángeles:
The impact of tourism on active and healthy ageing: health-related quality of life. Journal Of Policy Research In Tourism, Leisure & Events. 2020. https://doi.org/10.1080/19407963.2020.1837844.
Palacios-Florencio, Beatriz;Garcia-Del Junco, Julio;Castellanos-Verdugo, Mario;Rosa-Diaz, Isabel Maria:
Trust as mediator of corporate social responsibility, image and loyalty in the hotel sector. Journal of Sustainable Tourism. 2018. Vol: 26. Núm: 7. Pág. 1273-1289. https://doi.org/10.1080/09669582.2018.1447944.
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Vega-Vázquez, Manuela;Castellanos-Verdugo, Mario;Orgaz-agüera, Francisco:
Tourism in protected areas and the impact of servicescape on tourist satisfaction, key in sustainability. Journal of Destination Marketing & Management. 2018. Vol: 12. Pág. 74-83. 10.1016/j.jdmm.2019.02.005.
Castellanos-Verdugo, Mario;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Vega-Vázquez, Manuela:
Souvenir shopping satisfaction: antecedents and consequences. European Journal of Tourism Research. 2017. Vol: 17. Pág. 191-205.
Vega-Vázquez, Manuela;Castellanos-Verdugo, Mario;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles:
Shopping value, tourist satisfaction and positive word of mouth: the mediating role of souvenir shopping satisfaction. Current Issues in Tourism. 2017. Vol: 20. Núm: 13. Pág. 1413-1430. 10.1080/13683500.2014.996122.
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Castellanos-Verdugo, Mario;Vega-Vázquez, Manuela;Orgaz Agüera, Francisco:
The Mediating Roles of the Overall Perceived Value of the Ecotourism Site and Attitudes Towards Ecotourism in Sustainability Through the Key Relations. International Journal of Tourism Research. 2017. Vol: 19. Núm: 2. Pág. 203-213. 10.1002/jtr.2097.
Muñoz- Expósito, Miriam;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Castellanos-Verdugo, Mario:
How to measure engagement in Twitter: advancing a metric. Internet Research. 2017. Vol: 27. Núm: 5. Pág. 1122-1148. https://doi.org/10.1108/IntR-06-2016-0170.
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Castellanos-Verdugo, Mario;Trujillo-garcía, Mª Antonia;Mallya, Thaddeus:
Film induced tourist motivations. The case of Seville (Spain) . Current Issues in Tourism. 2016. Vol: 19. Núm: 7. Pág. 713-733. 10.1080/13683500.2013.872606.
Castellanos-Verdugo, Mario;Vega-Vázquez, Manuela;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Orgaz Agüera, Francisco:
The relevance of psychological factors in the ecotourist experience satisfaction through ecotourist site perceived value. Journal of Cleaner Production. 2016. Vol: 124. Núm: June. Pág. 226-235. 10.1016/j.jclepro.2016.02.126.
Palacios-Florencio, Beatriz;Castellanos-Verdugo, Mario;Rosa-Diaz, Isabel Maria:
EFFECT OF ENVIRONMENTAL ACTIVITIES WITHIN THE FRAME OF CORPORATE RESPONSIBILITY IN HOTEL ESTABLISHMENTS. Environmental Engineering and Management Journal. 2016. Vol: 15. Núm: 7. Pág. 1455-1465.
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Vega-Vázquez, Manuela;Castellanos-Verdugo, Mario;Reyes-guizar, Luis Alberto:
Tourist satisfaction and the souvenir shopping of domestic tourists: Extended weekends in Spain. Current Issues in Tourism. 2016. Vol: 19. Núm: 8. Pág. 845-860. 10.1080/13683500.2013.877423.
Palacios-Florencio, Beatriz;Rosa-Diaz, Isabel Maria;Castellanos-Verdugo, Mario:
LAS PRINCIPALES RAZONES DE LA ADOPCIÓN DE LA RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA EN LOS ESTABLECIMIENTOS HOTELEROS. Revista de Estudios Empresariales. Segunda Epoca. 2016. Núm: 2. Pág. 17-31. 10.17561/ree.v0i2.2997.
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Muñoz- Expósito, Miriam;Castellanos-Verdugo, Mario:
La expansión de las redes sociales. Un reto para la gestión de marketing. Contabilidad y Negocios. 2015. Vol: 10. Núm: 20. Pág. 59-69. http://dx.doi.org/10.18800/contabilidad.201502.004 .
Caro-Gonzalez, Francisco Javier;Acosta-guzmán, Jose Alberto;Orgaz Agüera, Francisco;Castellanos-Verdugo, Mario:
Turismo, desarrollo sostenible y percepción de los stakeholders. Un estudio de caso en República Dominicana. Revista de Economía del Caribe. 2015. Núm: 15. Pág. 153-182. http://dx.doi.org/10.14482/ecoca.15.6464.
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Vega-Vázquez, Manuela;Castellanos-Verdugo, Mario:
CRM and RQ as key factors in retail setting services in an economic crisis context. The case of travel agencies. Service Business. 2015. Vol: 9. Núm: 4. Pág. 663-685. 10.1007/s11628-014-0244-z .
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Castellanos-Verdugo, Mario;Garcia-Del Junco, Julio;Riquelme-Miranda, Adriana:
ORGANIZATIONAL LEARNING CAPABILITY AND ITS IMPACT ON THE PERFORMANCE OF A GOVERNMENT AGENCY IN CHILE. International Public Management Journal. 2014. Vol: 17. Núm: 1. Pág. 74-110. 10.1080/10967494.2014.874263.
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Muñoz- Expósito, Miriam;Castellanos-Verdugo, Mario;Sancho-Mejías, María:
Metric proposal for customer engagement in Facebook. Journal of Research in Interactive Marketing. 2014. Vol: 8. Núm: 4. Pág. 327-344. 10.1108/JRIM-05-2014-0028.
Vega-Vázquez, Manuela;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Castellanos-Verdugo, Mario:
CRM, calidad de la relación y lealtad del consumidor en agencias de viajes minoristas. Revista de Análisis Turístico. 2014. Vol: 17. Núm: 1. Pág. 39-49.
Vega-Vázquez, Manuela;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Castellanos-Verdugo, Mario:
Retail services survival in an economic crisis context. Services Marketing Quarterly. 2014. Vol: 35. Núm: 4. Pág. 354-371. 10.1080/15332969.2014.946880.
Castellanos-Verdugo, Mario;Orgaz Agüera, Francisco:
Potencialidades ecoturísticas de la República Dominicana. Turydes. 2013. Vol: 6. Núm: 14.
Rosa-Diaz, Isabel Maria;Castellanos-Verdugo, Mario;Palacios-Florencio, Beatriz:
CORPORATE RESPONSIBILITY IN THE TOURISTIC AREA AND ITS INFLUENCE ON CUSTOMER TRUST. Environmental Engineering and Management Journal. 2013. Vol: 12. Núm: 10. Pág. 1953-1960.
Orgaz Agüera, Francisco;Castellanos-Verdugo, Mario:
Conceptualización y consideraciones en torno al ecoturismo. Turydes. 2013. Vol: 6. Núm: 15.
Rosa-Diaz, Isabel Maria;Castellanos-Verdugo, Mario;Palacios-Florencio, Beatriz:
Calidad percibida por el espectador de fútbol. Revista de Psicología del Deporte. 2012. Vol: 21. Núm: 1. Pág. 25-33.
Castellanos-Verdugo, Mario;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Martin-Ruiz, David:
TOURIST ASSESSMENT OF ARCHAEOLOGICAL SITES: THE CASE OF THE ARCHAEOLOGICAL COMPLEX OF ITALICA (SEVILLE, SPAIN). Visitor Studies: Theory, Research, and Practice. 2011. Pág. 100-112. http://dx.doi.org/10.1080/10645578.2011.557632.
Martin-Ruiz, David;Castellanos-Verdugo, Mario;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles:
A VISITORS' EVALUATION INDEX FOR A VISIT TO AN ARCHEOLOGICAL SITE. Tourism Management. 2010. Pág. 502-509.
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Castellanos-Verdugo, Mario;Roldán, José L.;Veerapermal-,Nadine:
THE EMPLOYEE-CUSTOMER RELATIONSHIP QUALITY. ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES IN HOTEL INDUSTRY. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2009. Vol: 21. Núm: 3. Pág. 251-274.
Casillas-Bueno, Jose Carlos;Castellanos-Verdugo, Mario;Moreno-Menendez, Ana María:
TOURISM TOWNS AND ENTREPRENEURIAL ORIENTATION: THE IDENTIFICATION AND EXPLOITATION OF OPPORTUNITIES. Tourism and Hospitality Planning and Development. 2008. Vol: 5. Núm: 1. Pág. 31-44.
Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles;Castellanos-Verdugo, Mario;Martin-Ruiz, David:
GAINING RESIDENTS¿ SUPPORT FOR TOURISM AND PLANNING. International Journal of Tourism Research. 2007. Vol: 10. Núm: 2. Pág. 95-109.
Garcia-Del Junco, Julio;Castellanos-Verdugo, Mario:
LA DIFUSIÓN DE LAS INVESTIGACIONES Y EL FORMATO IMRID: UNA PESQUISA A PROPÓSITO DE LA LECTURA CRÍTICA DE LOS ARTÍCULOS CIENTÍFICOS. Revista Cubana de Información en Ciencias de la Salud. 2007. Vol: 15. Núm: 1. Pág. 1-11.
Castellanos-Verdugo, Mario;Oviedo-Garcia, Mª De Los Ángeles:
MOTIVATIONS FOR ATTENDING A MUSIC FESTIVAL. Using Events and Festivals to Develop Tourism. 2007. Pág. 244-254.
Garcia-Del Junco, Julio;Castellanos-Verdugo, Mario:
EL METODO DEL CASO Y DE LAS SITUACIONES: HERAMIENTAS DE DIAGNOSTICO Y DE DECISION. Direccion y Organizacion. 1998. Núm: 19. Pág. 96-117.
Rodríguez-Bobada-Rey, Joaquina;Castellanos-Verdugo, Mario:
EL PERFIL COGNITIVO DE LOS DIRIGENTES DEL SIGLO XXI. Revista do Instituto Superior Politécnico Portucalense. 1998. Vol: 1. Pág. 183-190.
Garcia-Del Junco, Julio;Castellanos-Verdugo, Mario:
LA FORMACION DE DIRECTIVOS A TRAVES DEL ESTUDIO DE INCIDENTES CRITICOS. Capital Humano. 1997. Vol: 10. Núm: 102. Pág. 26-30.
Garcia-Del Junco, Julio;Castellanos-Verdugo, Mario:
RESPONSABILIDAD SOCIAL DE LA DIRECCIÓN ESTRATÉGICA EN LA POLÍTICA DE MEDIO AMBIENTE. Boletín de Estudios Económicos. 1993. Vol: XLVII. Núm: 149. Pág. 327-341.